KLIENT
SENJA HUDPLEIE
Identyfikacja wizualna wraz z logo i stroną internetową zaprojektowaną dla salonu kosmetycznego, specjalizującego się w zabiegach upiększających na twarz i ciało.
Brief Klienta: usługa specjalistyczna w segmencie kosmetycznym, skierowana do kobiet. Subtelna forma nawiązująca do dyskrecji i precyzji wykonywanych usług.
Kolory: różowy, beżowy, zielony
Nastrój: klasyka, prostota, specjalizacja, dyskrecja, kobiecość
Dla marki Senja Hudpleie została wykonana pełna identyfikacja wizualna wraz z logo. Powstała wersja podstawowa logo, skrócona oraz wersja pieczątki zawartej w okrągłym kształcie.
W skład logo wchodzi sygnet graficzny będący skróconym zapisem logotypu wykorzystywanym w materiałach firmowych. W nawiązaniu do świadczonych usług sugeruje delikatność oraz precyzje, jakie trzeba zagwarantować przy wszelkich zabiegach kierowanych na twarz Klienta.
Graficzna Opieka Nad Marką
POMOGĘ CI ZBUDOWAĆ SILNY I SPÓJNY WIZERUNEK TWOJEJ MARKI ORAZ ZAPROJEKTUJĘ TWOJĄ STRONĘ INTERNETOWĄ TAK, ABY PRZYNOSIŁA CI SAMYCH WŁAŚCIWYCH KLIENTÓW
Jeśli potrzebujesz wsparcia i pomocy przy tworzeniu Twojej marki, umówi się na bezpłatną konsultację, podczas której przedstawię Ci konkretne propozycje działania i możliwości współpracy.
Allé Studio zajęło się także projektem strony internetowej dla Klienta. Layout utrzymany jest w głównym nurcie stylistycznym, do którego niewątpliwie zaliczamy prostą formę i klasykę w bardzo kobiecym wydaniu. Całość projektu odbiega od utartych schematów w branży beauty, charakterystycznego koloru różowego i infantylnych form. W zamian za to wprowadziliśmy prostotę i elegancję, która koresponduje z luksusowymi zabiegami i adekwatną ceną zabiegów.